poniedziałek, 19 grudnia 2011

Święta, Święta, Święta ....

Długo mnie tu nie było ... głównie za sprawą braku aparatu i możliwości zrobienia zdjęć moim cacuszkom ;) I wcale nie chodzi mi tutaj tylko o torty, które ostatnimi czasy były moim oczkiem w głowie. Jednak nadchodzą Święta duuużymi krokami i chciałam wszystkim swoim czytelnikom, obecnym i przyszłym złożyć najserdeczniejsze życzenia Błogosławionych i Spokojnych Świąt :-)

Oprócz tego chciałam się z Wami podzielić tradycją jaka gości co roku u nas w domu. Rozmawiałam z koleżankami z różnych stron naszego kraju, jak również z tymi na emigracji i okazuje się, że na Śląsku Cieszyńskim jest inaczej! O co chodzi ?
Chodzi o Świąteczne Drobne Ciasteczka, które piecze się u nas w domu w kilkudziesięciu rodzajach !!! Ja upiekłam 14, nowych eksperymentalnych przepisów - wszystkie zaczerpnięte, niekóre lekko zmodyfikowane, z blogu Moje Wypieki. Mama  upiekła kolejnych naście rodzajów tradycyjnych ;-) Będzie w tym roku bogato i pyyyysznie!




"tutaj w niedługim czasie pojawi się zdjęcie"




Wesołych Świąt !


Jezu na sianku złożony,
Któremu hołd dały bydlęta
Racz przyjąć nasze ukłony,
Które niesiemy na Święta.
Daj odbyć Gwiazdkę wesoło,
Wszystkim co
sercu są mili.
Spraw by kochani wokoło
Przyszły rok w szczęściu spędzili!



1 komentarz:

  1. Buuuuu...a ja juz myslalam, ze nie obedzie sie bez lizania monitora:-))) Ale w oczekiwaniu na fotki tych pysznosci juz teraz dziele sie z Toba Kasiczku wirtualnym oplatkiem;-) Zdrowych i wesolych!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)