poniedziałek, 11 lutego 2013

Tort egipski - piramidy, mumia i ... KONKURS!

W sobotę czas już naglił od rana, bo do zrobienia tort, paznokcie do pomalowania no i jeszcze godzinę samochodem, szybko szybko byle zdążyć na imprezkę. Jedna kawa, druga kawa ... i udało mi się skończyć godzinę wcześniej niż przewidziałam. Efekt był taki:




Baśko chyba nie o taki tort egipski ci chodziło, coo ? ;-)
Bo to był dla koleżanki, której pasją jest Egipt.
 



W środku ciasto mocno czekoladowe, które nasączone zostało likierem amaretto oraz przełożone masą tiramisu i musem czekoladowym.



Czy ja w wspominałam o KONKURSIE ?
Tak sobie pomyślałam, że kto pierwszy zgadnie co zostało napisane na torcie ten dostanie Słodki Upominek :-) 
To co ? czekam na odpowiedzi :-)

Solenizantka jest proszona o nie-podpowiadanie :P 

 

15 komentarzy:

  1. może 'sto lat' ?
    pięknie tort wygląda!
    pozdrawiam i solenizantce życzę wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Więc wszystkiego najlepszego dla Magdy :)Zazdroszczę jej takiego tortu :)

      Usuń
    2. Dziękuję dziękuję ,jest czego zazdrościć bo torcik Kaśka zrobiła mi bajeczny mniammm:)

      Usuń
  3. Wiemy i znamy tą pasję:-) jedzie tam na swoją rocznicę ślubu :-) szczęściara :-) Torcik świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt nie do końca o to mi chodziło... ale ten też na pewno był pyszny...

    a napis to imię: MAGDA...

    OdpowiedzUsuń
  5. ocho faktycznie chyba Baś ma rację.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis to oczywiście MAGDA!
    Gratuluję Justynie Tyśka i bardzo proszę o przesłanie adresu do wysyłki niespodziewanki :-)

    Fajna sprawa taki konkurs, chyba muszę robić takie częściej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podasz mi swojego maila? Nie mogę go znaleźć na blogu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. też taki chcę! w sumie imię i zainteresowania pasują...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)