piątek, 24 lutego 2012

Eksperyment - Pekińska z Avocado :-)

Na niedzielny obiad zwykle mam trochę więcej czasu i mogę sobie pokombinować, poeksperymentować. W poprzednią niedzielę znalazłam w koszyczku na oknie avocado ... taaa znalazłam, bo o nim zapomniałam :P Nie miałam pomysłu co dodać do pekińskiej, to postanowiłam zaryzykować ...



... a że w lodówce były jeszcze moje ulubione suszone pomidory ze słonecznikiem to powstała przepyszna sałatka do kurczaka w sezamie.

Składniki:
- nieduża pekińska
- kilka suszonych pomidorów
- dojrzałe avocado 
- limonka (albo cytryna)

Avocado wyciągamy ze "skorupki", rozgniatamy widelcem i skrapiamy sokiem z połowy limonki, aby nie ściemniało. Pekińską zawsze kroję w drobne paseczki, a pomidory w kostkę. Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski, skrapiamy drugą połową limonki, solimy i mieszamy. Ot i cała filozofia :-)

Eksperyment bardzo udany!!! Zniknął baaardzo szybko.

Smacznego.




2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)