czwartek, 16 grudnia 2010

no to start ...

Trochę do tego dojrzewałam ... no i stało się :-)
Własnie tutaj będzie mój BLOG, moja internetowa książka kucharska, pomysły własne i zapożyczone, aczkolwiek przerobione - czyli "po swojemu".
 
Kilka słów dlaczego tutaj jestem?
15 sierpnia 2008 roku rozpoczęłam swoją przygodę z Dietą Michaela Montignaca. W miarę jak przygoda rozkwitała moja kulinarna twórczość wybuchła magią barw i kolorów, o doznaniach smakowych nie wspominając - nadszedł czas aby się podzielić pomysłami.

Uwielbiam siedzieć w kuchni i pichcić ! Ciągle szukam okazji aby wypróbować coś nowego. Ostatnimi czasy zaczęłam bawić się w torty ... ściślej biorąc w ich zdobienie z masy cukrowej, inaczej zwanej lukrem plastycznym. Piekę również chleby na własnym zakwasie. Większość przepisów na żarełko jest zgodna z Metodą Montignac, więc i MM-ki znajdą tutaj coś dla siebie :-)

Mam na imię Kasia ..... Kasik. 
no i zobaczymy co z tego wyjdzie :-) 

2 komentarze:

  1. ja też swoją przygodę kulinarną rozpoczęłam właśnie z Montignacem, wcześniej nawet mleko przypalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi Cię gościć u mnie na blogu :-) MMujesz nadal ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)