wtorek, 3 grudnia 2013

Tort Zygzak McQueen x 2 czyli BLIŹNIAKI

Moja koleżanka, której nie widziałam na żywo prawie od podstawówki, ma cztery blond pociechy - wiem, bo widuję je na fejsbuku ;-) Dzieciaki są przekochane, takie do schrupania! Tym razem, a było to trzecie podejście, udało mi się w końcu zrobić tort. I to dla bliźniaków :) ... zawsze chciałam mieć bliźniaki.
Asia napisała "może udałoby się aby na torcie były dwa zygzaki?". Obiecałam, że się postaram - i udało się. Zygzaki są wielkości pudełka od zapałek, a moje grube paluszki bardzo buntowały się przy przyklejaniu tych maciupkich detali. Najważniejsze, że się udało, a efekt można sprawdzić poniżej :)









W środku znalazło się czekoladowe brownie i masa tiramisu.





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)