wtorek, 13 listopada 2012

Tort dla Piotrusia - Tomek

Dwa tygodnie temu urodzinki miała 3 letnia Laura, a w tą niedzielę 3 latka skończył jej kuzyn, Piotruś :-)
Zostałam poproszona o przygotowanie dla niego tortu z bajkową postacią lokomotywy Tomka, z bajki "Tomek i przyjaciele". Po pierwsze to strasznie się ucieszyłam z tego powodu, bo zamówienie świadczyło o tym, że tort z Simbą "dał radę"! :-)
Po drugie to trochę "spanikowałam", bo dokładnie rok temu kleiłam mojego pierwszego Tomka i dokładnie pamiętam jak to było ... długo i stresująco ;-) Tym razem poszło prawie "jak po maśle" no i z samej lokomotywy jestem baaardzo zadowolona. Mój kochany Małż stwierdził: "jak z szablonu" :-)

Teraz już tylko czekam na informację na temat wrażeń organoleptycznych :P







Tort na tradycyjnym biszkopcie, w niespożywczym kolorze niebieskim :-), bananowo - czekoladowy.


           Piotrusiu:
Życzę Ci aby serduszko Twoje
Gorące było zawsze jak słońce!
A uśmiech Twój radosny
przypominał zapach wiosny! :-)




 

6 komentarzy:

  1. Tort rzeczywiście prezentuje się świetnie! Zazdroszczę zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak Lena uwielbiała tą bajkę! A tort jak zawsze - pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ciufcia" wyszla Ci pierwszorzedna!:)
    Ty to jednak zdolniacha jestes, wjesz?;)
    Buziale:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wjem ale lepiej usłyszeć to od innych, wjesz :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)