piątek, 6 grudnia 2013

Tort Subaru Impreza

Dawidek ma już 4 latka, a zna się na samochodach i motorach jak mało kto! Takim jego wymarzonym i ulubionym pojazdem jest Subaru Impreza. Dla mnie kobiety i matki córki, samochody i te sprawy są bardziej dalsze niż bliższe ;-) Więc taki pojazd to było nie lada wyzwanie! No bo trzeba sprostać 4 latkowi, który zna się na tym bardzo dobrze. Po przestudiowaniu jakiejś setki zdjęć postanowiłam, że tort to będzie platforma pokazowa z autkiem, no bo ono - koniecznie w kolorze niebieskim - miało być głównym bohaterem. Starałam się ale do końca nie wiedziałam czy sprostałam oczekiwaniom. Dopiero w momencie kiedy mały solenizant odbierał tort i zapytany przez tatę "co to jest", odparł z blaskiem w oczach "subaru impreza", wiedziałam że się udało!!! To była dla mnie największa nagroda :-)













100 lat Dawidku! :-)


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)