wtorek, 6 sierpnia 2013

Tort Ślubny

W ostatni weekend została mi powierzona bardzo ważna misja :-)
Otóż pewna Młoda Para poprosiła mnie o zrobienie tortu na ich przyjęcie ślubne. Zostało mi przesłane zdjęcie ze wzorem oraz przekazano mi dodatkowe wskazówki. Tort ze zdjęcia ozdobiony był żywymi kwiatami, o pięknym bordowym kolorze - który miałam zachować. Misja uzyskania koloru zakończyła się sukcesem, a i róże wyszły niczego sobie :-) Podobno jak żywe ...







Tort na tradycyjnym biszkopcie, z różową masą malinową, z malinami oraz z masą śmietankową na bazie białej czekolady. W lodówce pachniał niesamowicie :-))


Młodym życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !!!


5 komentarzy:

  1. jest przepiękny :-) na pewno smakował wybornie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Zazdroszczę umiejętności manualnych! :)

    Pozdrawiam, zapraszam
    http://ewakuchennie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam - jak żywe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)