niedziela, 18 listopada 2012

Tort na roczek dla Karolinki

No tak, w ostatnim czasie wszystkie "moje" tortowe-chrzcinowe dzieci obchodzą swoje Pierwsze Urodziny! Wiem, wiem pisałam już jak brdzo mnie przeraża upływ czasu, który najbardziej widać po dzieciach. W sumie to tylko one rosną, prawda ?! My jesteśmy wiecznie piękni i młodzi :-) ... strasznie nostalgiczną mam jesień tego roku.
Dzisiaj swoją imprezkę ma mała Karolinka, bratanica mojej sąsiadki zza ściany, z czasów dzieciństwa. Poprzednim razem tort tak bardzo im smakował, że i tym razem poprosili o taki sam.







Tort na cieście mocno czekoladowym z musem czekoladowym i masą truskawkową, między którą włożona została galaretka truskawkowa.


           Karolinko,
Łap życie garściami,
Zachwycaj się jego kolorami,
Uśmiechy rozdawaj,
Marzyć nie przestawaj! 



3 komentarze:

  1. Piękny! Sto lat dla Karolinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnetrze brzmi bardzo zachecajaco...czekolada i truskawki...mmmm...;)
    Sliczniunie wyszly Ci te buciczki!:)
    Muaaaa!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się!
      Wnętrze było bajeczne, moje ulubione! - a masa truskawkowa tym razem taka, że "klękajcie narody"! :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)