poniedziałek, 2 lutego 2015

... a na Balu Szkolnym tort Mikser dla DJ'a!

Ostatni weekend był naprawdę bardzo pracowity! W związku z organizowanym przez Radę Rodziców, do której również należę, Balem Karnawałowym pracy było mnóstwo. Jako, że udało mi się wkręcić do ekipy gotującej to od piątku już ostro działałyśmy. Dodatkowo jedną z atrakcji była licytacja tortu, który po raz kolejny był moją działką :-))) W związku z tym, iż zbieramy na sprzęt nagłaśniający do Szkoły to pan Dyrektor dał propozycję, ażeby tort był DJ'owskim mikserem. Tak więc między piątkiem, a soboto-niedzielą na kuchni powstał taki oto mikser :-)




Tort na mega czekoladowym cieście typu brownie, z masą tiramisu i wiórkami gorzkiej czekolady :-)

Na specjalne życzenie Ewy tort koniecznie miał mieć WTYCZKĘ ;-)

Bawiłam się niesamowicie, poznałam mega pozytywnych ludzi i bawiłam się lepiej niż by to miało miejsce na sali balowej! :-) Dzięki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)