piątek, 20 września 2013

Tort MONIA KRÓLOWA RĘCZNIKÓW

Jest kilka szczegółów, z którymi należy się koniecznie zapoznać aby zrozumieć sens tortu ;-))
W minionym tygodniu swoje 40ste urodziny kończyła Monika, zwana Monią. Monia pracuje w sklepie z ręcznikami, pościelą i bielizną. W kręgu rodzinnym mówi się o niej Królowa Ręczników :-) Opisano mi ją tak: wysoka, długie szczupłe nogi, długie czarne włosy i ma czym oddychać ;-) 
Tak oto powstała "Królowa Ręczników"







Jeśli chodzi o lepienie ludków to u mnie tak średnio z talentem no ale tym razem nie miałam wyjścia. Podglądnęłam te w wykonaniu koleżanki i jakoś tak, powoli się udało. Może nie jest to szczyt perfekcji ale jak na mnie to wyszła pięknie - hi hi hi :-))) 




No i środeczek ... a tam, w łóżku chowa się waniliowy biszkopt, przekładany masą z białej czekolady i truskawkową.


100 lat Królowo ;-) !


3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem, seksbomba Monia wygląda rewelacyjnie! Gratuluję talentu i pomysłowości :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Portret pamieciowy na miare CSI!;)))
    Zdolna bestyja z Ciebie Kasiku...ale to przeciez zadna nowosc:)
    Muaaaaaa:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)