czwartek, 19 września 2013

Koszulka Chelsea dla kibica

Koszulka ta zamówiona była kilka miesięcy wcześniej :-)
Taki prezent niespodzianka dla syna na 17 urodziny. Kurcze powiem Wam, że fajny taki prezent :-) Mam nadzieję, że sprostałam wyzwaniu i kibic był zadowolony! ... chociaż ostatnio, przez przypadek, natknęłam się na mecz chłopaków z Chelsea i grali w BIAŁYCH koszulkach. No i pojawiły się pewne wątpliwości ;-)







Tort bardzo czekoladowy, czyli czekoladowe ciasto brownie przełożone musem czekoladowym oraz masą mocno truskawkową.


2 komentarze:

  1. Musze szybko rozwiac Twoje watpliwosci: blekitna koszulka jest ok!:)
    Bialy mundurek zakladaja, gdy graja na wyjezdzie;)
    Koszulka koszulka... ale mnie i tak najbardziej zainteresowalo jej wnetrze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff kamień z serca :P Dzięki kochana za uświadomienie!
      Taaaa wnętrze ... moje ulubione :-)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)