środa, 3 lipca 2013

Tort z Plażą w tle

Sporo czasu minęło od mojego ostatniego posta ... trochę wstyd ;-)
Wiele się jednak w moim życiu wydarzyło, trochę się zakręciło ale mam nadzieję, że teraz już będzie dobrze! Trzymajcie kciuki :-)
W związku z tym, iż otrzymuję coraz więcej sygnałów od czytelników tego bloga, o niepokojącej ciszy,  postanowiłam w końcu wziąć się w garść, zrobić porządek w zdjęciach i w końcu wystawić na światło dzienne tych kilka moich stworów-potworów.

Tort z plażą powstał na specjalne zamówienie mojej Basi, która chciała zrobić niespodziankę swojej teściowej. Ogromny wkład w jego końcowy wygląd miała Kornelia, która dzieli ze mną pasję tworzenia tortów. To ona stworzyła "młodą parę" :-)











W środeczku czaiło się mocno czekoladowe ciasto brownie, nasączone likierem amaretto oraz masa tiramisu i mus czekoladowy. Podobno tort był przebojem imprezy ;-)


3 komentarze:

  1. Kasieńko jak miło widzieć nowe dzieło na twoim blogu!!! Cieszę się, że wróciłaś do blogowania i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze...ze ja nie zauwazylam wczesniej tych czyckow!:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)