piątek, 2 listopada 2012

Tort Torebka :-)

Wiedziałam, że o czymś zapomniałam.
Robiąc porządek w poczcie e-mail znalazłam zdjęcie tortu z zeszłego tygodnia, eleganckiej torebeczki na 18 urodziny. Po dwudniowej delegacji i późnym powrocie do domu w piątek, niestety nie wyrobiłam się z torcikiem - zabrakło mi dokładnie 10 minut! Przez co nie zdążyłam zrobić miliona-dwustu zdjęć, jak to mam w zwyczaju :-) Za to mam te, które zrobiła przed konsumpcją Ewelina - dzięki Ci dobra kobieto!!!




Torcik na cieście czekoladowym z musem czekoladowym, masą truskawkową i galaretką.



Po udanej imprezce otrzymałam wiadomość, że tort zniknął do ostatniego okruszka :-)


4 komentarze:

  1. to ja poproszę o taką torebkę bez okazji, bo ja uwielbiam torebki!!!
    i nawet moje kolory widzę:) do nowych okularów w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo Proszę bardzo, dla Stuli torebka, raz ! :-)
      Masz fioletowe okulary ??? Zazdroszczę! Ja nie mogłam znaleźć ;-)

      Usuń
    2. jakby to powiedzieć - boki mam różowo-fioletowo-wrzosowe:) (Twoje kolory na weselu, pamiętasz?)

      Usuń
    3. Pamiętam :-)
      Zazdraszczam boków, no ale nie można mieć wszystkiego naraz, prawda ? Póki co cieszę się tym co mam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)