poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Chłodnik idealny na upały!

Co zrobić by się ochłodzić w te upalne dni ?
Co zjeść by smakowało i chłodziło ? Idealnym rozwiązaniem jest chłodnik!
Koleżanka w pracy masakruje nas widokiem chłodnika od jakiś 3 tygodni non stop, robi sobie na obiad. No to postanowiłam też wypróbować ;)


Nieprawdopodobnie prosty i szybki do przygotowania!

Potrzebujemy kilku składników:
- cebula 
- rzodkiewka
- ogórek zielony 
- buraczki
- koperek lub pietruszka zielona
- jogurt lub kefir
- sól, pieprz



Cebulę, rzodkiewkę i ogórka pokroiłam w kosteczkę. Buraczki można użyć gotowe ze słoiczka, jednak ja przygotowałam sobie swoje. Ugotowałam 3 małe sztuki, starłam na grubych oczkach, dodałam ocet winny, pieprz i sól. 
Wszystkie składniki umieściłam w jednej misce, posypałam dużą ilością zielonej pietruszki, dodałam sól i pieprz, zalałam jogurtem.

Schłodziłam w lodówce przez godzinę i było pyszne! ... a na drugi dzień jeszcze lepsze!


6 komentarzy:

  1. Muszę w końcu spróbować chłodnika...bo jego kolor mnie zawsze obezwładnia :-) Pięknie u Ciebie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Koniecznie wypróbuj, naprawdę zaskakujące doświadczenie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że zdjęcie tylko z komórki :-)

      Usuń
  3. Chyba mnie przekonalas, wyglada bossssko!
    A mam nawet swoj swiezy koperek wiec do czego mam go uzyc jesli nie do takiego letniego cudenka?:)
    Buzka!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzimy, że Pani pasja do gotowania nie kończy się na ciastach. Takiej potrawy nie powstydziłaby się nawet para młoda na swoim weselu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)