wtorek, 10 lipca 2012

Sałatka z ryżem

Kiedyś, dawno, dawno temu zrobiłam eksperymentalnie sałatkę z ryżem. Było to na moim wieczorze panieńskim i dziewczyny prawie się o nią biły ;-) Jakiś czas temu sobie o niej przypomniałam, zrobiłam i nic nie straciła ze swego uroku!

 

Składniki:
* ryż basmati
* ogórki konserwowe (ja mam bez cukru, własnej produkcji)
* jabłko, najlepsze kwaskowate
* cebula zwykła lub czerwona
* majonez 
* kukurydza (opcjonalnie)

Podczas gdy ryż się gotuje, kroję ogórki, cebulę i jabłka w kosteczkę. Następnie mieszam wszystko razem, na ciepło. Z przypraw używam tylko soli i pieprzu - nic więcej nie potrzeba.

W wersji MM jemy na śniadanie, majonez zastępując jogurtem naturalnym i oczywiście bez kukurydzy.

Smacznego :)










2 komentarze:

  1. Mniamusna...;) A jakby tam jeszcze dorzucil ugotowanego i pokrojonego na kawaleczki czyca z kuraka to wtedy bylby full wypas z bialeczkiem, nie?;)
    Dzieki za pomysl! Wrzucam do zakladki "do zrobienia";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kachna wiesz cyc cycem ale spróbuj najpierw zrobić ją w oryginalnej wersji, bez kukurydzy. Jest ZAJEBIOZA! Potem zrób z kurakiem i daj znać :))) Sama jestem ciekawa!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)