wtorek, 10 lipca 2012

Kurczak w jajach

Tą potrawę dedykuję Baś
Uzmysłowiła mi dzisiaj, że odpuściłam w codziennym jedzeniu na rzecz tortów, że przestałam eksperymentować. Codziennie wchodzi tu aby sprawdzić czy pojawiło się nowe żarełko, a tu tylko torty i torty ;-) No to na kolację zrobiłam takie cuś:







Składniki:
- połowa piersi kurczaka
- 2 jajka
- przyprawy: pieprz, papryka czerwona, czosnek w proszku, bazylia

Połowę piersi z kurczaka pokroiłam na cieniutkie paseczki, wrzuciłam na patelnię i poddusiłam bez oleju. Nie za długo, żeby nie były suche!



Jajka rozbełtałam z przyprawami i wylałam na patelnię, na gotowego kurczaka. Szybkie mieszanie, jak jajecznicy i potrawa gotowa!  Żeby jajca nie były za suche, wyłączam gaz pod patelnią i mieszam do ścięcia jajek, wykorzystując dotychczasowe ciepło patelni.

Nie lubię niesolonych potraw! I tu miłe zaskoczenie - tej zapomniałam posolić, a była PYSZNA! Napewno wkrótce powtórzę.

Doskonale nadaje się do jedzenia na diecie Montignac + warzywka, oraz na Dukana.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)