wtorek, 5 czerwca 2012

Tort z Audi

... ale ale, chwileczkę, chwileczkę - ZAPOMNIAŁAM!!!
Jak to się stało ??? Poprzedni weekend miałam taki bardzo zabiegany robiłam 3 torty - pamiętacie ? Na blogu pojawiły się tylko dwa. Zapomniałam o trzecim :| Tak naprawdę to zapomniałam o tym, który był zupełnie inny, a tym samym został moim oczkiem :-) Wiem, że może nie jest cudem współczesnej techniki; wiem że spotkał się ze słowami delikatnej krytyki - ale co tam! Dla mnie jak na niego patrzę to czuję, widzę prędkość, zachodzące słońce i pęd wiatru za oknem!!!

Niedziela ...




Tym razem tort całkowicie owocowy - 2 x masa truskawkowa i 2 x masa brzoskwiniowa + tradycyjny biszkopt, posmarowany odpowiednio drzemem truskawkowym i musem brzoskwiniowym.

2 komentarze:

  1. nieładnie zapominać o takim dziele! nonono!
    Samochodzik- to jakoś moge sobie wyobrazić, ale te słoneczne maziaje...to chyba wyższa szkoła jazdy :D
    Brawo! E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny torcik :o ... Ile by mógł taki kosztować na zamówienie z modelem samochodu Audi a4 b5 ? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)