piątek, 9 grudnia 2011

Tort na Roczek Amelki

Ostatni weekend był bardzo pracowity, bardzo tortowy! Pierwszy raz robiłam dwa torty na raz. Wyszły takie, takie ... delikatnie piękne, osobiście jestem z nich bardzo zadowolona!
Mateuszkowy tort zdążyłam zamieścić na blogu, niestety Amelkowego już nie - dlaczego ? Dlatego, że przed samym Mikołajem miałam włamanie do domu i został nam skradziony wszelki sprzęt elektroniczny, łącznie ze wszystkimi zdjęciami!!! :( ...
Poniższe zdjęcia mogę zamieścić tylko i wyłącznie dzięki uprzejmości Szczepana, tatusia Amelki. Szczepanku dziękuję !




Tort w środku prezentował się następująco, patrząc od dołu:
masa śmietankowa; masa czekoladowa - delicje malinowe- masa czekoladowa; masa orzechowa; masa czekoladowa.

Tort na cieście czekolaowym typu Brownie.

...... to dla fanów środka :)












7 komentarzy:

  1. O mamuniu! Jak ja mam teraz do lunchu dotrwać. Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał ... brak słów !!! Masz talent KOCHANA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj smakowicie wygląda!
    Koleżanka ma mi zrobić Buzza Astrala na urodziny mojego synka, tworzy podobne cuda jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A odnośnie włamu!
    Cholera jasna! Strasznie mi przykro... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mniammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kama mam nadzieję, że jak już będziesz miała Buzza to dasz na bloga :-))

    a odnośnie włamu - nie wiesz jak bardzo mi przykro, strasznie siada na psyche :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochaniutka, tulę Cię mocno!

    Wrzucę Buzza, oczywiście :)

    a wygląda o tak:
    http://slodkosciirekodzielo.blogspot.com/search/label/Buzz%20Astral

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)